Πόσες εξυπνάδες ν΄ αντέξουμε στο δικοινοτικό μας κράτος

Print Friendly, PDF & Email

του Άριστου Μιχαηλίδη

05 Φεβρουαρίου 2017

Μεσουράνησε ο Σωκράτης Χάσικος αυτή τη βδομάδα με τη δήλωση ότι σε περίπτωση μη λύσης θα φορολογηθούν οι μη πρόσφυγες για να υπάρξει ίση κατανομή βαρών, που δεν υπήρξε για 42 χρόνια. Κρίθηκε η δήλωσή του ως συνεισφορά του υπουργού στην πλατφόρμα του ναι στην όποια λύση. Αλλά, αυτή η σαχλαμάρα δεν είναι μοναδική στους παραλογισμούς των ημερών μας. Τους τελευταίους μήνες όλο και περισσότερες ακούμε, κυρίως προέρχονται από το κυβερνητικό στρατόπεδο όπου προφανώς μαζεύτηκαν διάφοροι εγκέφαλοι και παράγουν όλη μέρα εξυπνάδες τις οποίες μοιράζουν στην προεδρική «ομάδα στήριξης» για να τις μεταφέρουν στον λαό. Ο οποίος πιστεύουν ότι τρώει κουτόχορτα, όπως παλιά.

Μια από τις μεγαλύτερες, την επαναλαμβάνουν συνέχεια, είναι ότι με βάση τις Συνθήκες του ’60, η Τουρκία έχει επεμβατικά δικαιώματα. Εγκληματικό επιχείρημα, που δικαιολογεί την παρερμηνεία που δίνει η Τουρκία στις Συνθήκες για να δικαιολογεί την εισβολή. Το τελευταίο, που ακούμε συνεχώς, και ως συνέχεια του προηγούμενου, είναι ότι η Κυπριακή Δημοκρατία είναι δικοινοτικό κράτος και οι Ελληνοκύπριοι πρέπει να χωνέψουν ότι δεν θα συνεχίσουν να το διοικούν μόνοι τους. Το έλεγε κι ο Χριστόφιας, όταν επικρίθηκε που στη συμφωνία του με τον Ταλάτ, 23/5/2008, συμφώνησε ότι «αυτός ο συνεταιρισμός θα έχει μια Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση». Μα, συνεταιρισμό είχαμε και το ’60, έλεγε, δήθεν αθώα! Όπως, δήθεν αθώα μας λένε σήμερα, μα, και η Κυπριακή Δημοκρατία είναι δικοινοτικό κράτος, άρα μην διαμαρτύρεστε, δεχτείτε ό,τι σας σερβίρουν και σκάστε.

Ούτε στη μια, ούτε στην άλλη περίπτωση μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά ή και όσοι μπορούν κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Για παράδειγμα, άλλο είναι να συμφωνείς «ομοσπονδιακή κυβέρνηση», όπως συμφώνησε ο Χριστόφιας, και άλλο «ομοσπονδιακό κράτος», όπως είναι υποτίθεται η επιδίωξη της πλευράς μας. Διότι, μπορούμε να έχουμε «ομοσπονδιακή κυβέρνηση», που θα έχει τη διεθνή εκπροσώπηση και κάποιες εξουσίες που θα της εκχωρούν τα κρατίδια, τα οποία «θα ασκούν πλήρως και οριστικά όλες τις εξουσίες τους, χωρίς επεμβάσεις από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση», όπως συμφώνησαν Αναστασιάδης – Έρογλου (11/2/2014), αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν είναι ομοσπονδιακό κράτος. Είναι συνεταιρισμός δύο χωριστών γεωγραφικών περιοχών, δύο χωριστών κρατών, που πλησιάζει περισσότερο σε συνομοσπονδία και πάντως δεν έχει καμιά σχέση με το δικοινοτικό κράτος του ’60, που ήταν συνεταιρισμός πολιτών και κοινοτήτων του ίδιου ενός κράτους, της μίας ενιαίας Κύπρου. Το ’60 δεν είχαμε χωριστές κρατικές οντότητες, ούτε χωριστές γεωγραφικές περιοχές. Αυτή ήταν και είναι η τουρκική επιδίωξη, ας μην την παρουσιάζουμε ως να και είναι η δική μας επιδίωξη. Και δεν τα λέμε αυτά γιατί τρέφουμε ευσεβοποθισμούς επιστροφής στο κράτος του ’60, αλλά ελπίζοντας να εστιάσουν την προσοχή τους οι παράγοντες εκεί που πρέπει και να σταματήσουν να κοροϊδεύουν τον κόσμο.

Μια άλλη σοφιστεία, που μας λένε συνεχώς, αυτό κυρίως από τους στρατευμένους του διαδικτύου που λένε ό,τι αρλούμπα τους κατέβει, αλλά το είπε στη Γενεύη και ο Άιντα (που από αστρολόγος πάει να γίνει  αρλουμπολόγος) είναι ότι δεν υπάρχει ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας το οποίο να ζητά αποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων. Έδωσε απάντηση ο Νίκος Κατσουρίδης, με άρθρο στον Φιλελεύθερο το προηγούμενο Σάββατο, και την επαναλαμβάνουμε: «Στις 16/5/1983 το ψήφισμα 37/253 στις παραγράφους 7 & 8, γράφει: 7/ Θεωρεί (σ.σ. το Συμβούλιο Ασφαλείας) την αποχώρηση όλων των κατοχικών στρατευμάτων από την Κυπριακή Δημοκρατία ουσιαστική βάση για γρήγορη και αμοιβαία αποδεκτή λύση του κυπριακού προβλήματος. 8/ Απαιτεί την άμεση αποχώρηση όλων των κατοχικών στρατευμάτων από την Κυπριακή Δημοκρατία». Όταν μιλάμε, λοιπόν, να μετρούμε τα λόγια μας, εδώ κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα από τους σουλτάνους, δεν υπάρχει λόγος να κινδυνεύει και η ψυχική από τους δικούς μας. 

* Τα γαϊδούρια, που συνοδεύουν συχνά αυτή τη στήλη, κάποτε αντιπροσωπεύουν αυτούς στους οποίους αναφέρεται η στήλη και κάποτε το λαό, που οι άρχοντες του τόπου του συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονταν οι παππούδες μας στα γαϊδούρια τους. Ο αναγνώστης μπορεί να βλέπει κάθε φορά όπως το αντιλαμβάνεται το μήνυμα. Προσεκτικά, όμως, γιατί πολλές φορές αφορά και τους μεν και τους δε. Πάντα, με την γνώση (και με την ελπίδα) ότι τα κυπριακά γαϊδούρια κάποιες φορές κλωτσούν πολύ δυνατά.

 

ΠΗΓΗ:http://www.philenews.com/el-gr/arthra-apo-f-a-michailidis/85/350729/poses-exypnades-n-antexoume-sto-dikoinotiko-mas-kratos