Ο νόμος Ακιντζί, ο σκοπός και τα παρεπόμενά του

Print Friendly, PDF & Email

15 Απρίλιος 2017

Με τον Πέτρο Θ. Παντελίδη

Ο νόμος που ενέκρινε η Βουλή την περασμένη Παρασκευή έχει την επικεφαλίδα: «Ο περί Κοινοτικών Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης, όπως τροποποιήθηκε με τα άρθρα 3(2) και 4 του Περί Μεταβιβάσεως της Άσκησης των Αρμοδιοτήτων της Ελληνικής Κοινοτικής Συνέλευσης και της Ιδρύσεως του Υπουργείου Παιδείας Νόμου, (τροποποιητικός) Νόμος του 2017». Κανένας φυσικά δεν πρόκειται να χρησιμοποιεί αυτή την επικεφαλίδα, μια και ο νόμος θα μείνει στην ιστορία ως «ο νόμος Ακιντζί». Ο εμπνευστής και εισηγητής του νόμου είναι ο Ακιντζί και ο προωθητής και πλασιέ του νόμου ήταν ο πρόεδρος του ΔΗ.ΣΥ. Έτσι δικαίως ο κόσμος θα αναφέρεται στον νόμο ως «Νόμος Ακιντζί». Όπως παλιά κάποιος ελληνικός νόμος ονομάστηκε απλά «τρομονόμος».

Στην πρώτη παράγραφο θα αναφέρεται ότι «σκοπός του παρόντος νόμου είναι…» και θα αραδιάζει έναν σωρό δικαιολογίες για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Ο πραγματικός σκοπός του νόμου δεν θα αναγράφεται πουθενά. Θα τον ξέρουμε μόνο όλοι εμείς που ζήσαμε τον πρωτόγνωρο εξευτελισμό της Βουλής των Αντιπροσώπων, της νομοθετικής εξουσίας της Κ.Δ., αλλά και του Ελληνισμού της Κύπρου.

Ξέρουμε πως ο σκοπός του νόμου ήταν να ικανοποιήσει την απαίτηση του κ. Ακιντζί, όπως τη συμφώνησε με τους ηγέτες του ΔΗ.ΣΥ. και του ΑΚΕΛ στα μυστικά τους δείπνα για να διορθώσει «το λάθος» -όπως το περιγράφουν όλοι οι ένοχοι- και να πεισθεί έτσι ο συμπρόεδρος Ακιντζί να προσέλθει στις συνομιλίες, γιατί χανόμαστε.

Φυσικά οι ηγέτες του ΔΗ.ΣΥ. δεν λένε «γιατί χανόμαστε», αλλά το λένε με πατριωτική χροιά του λόγου, ότι «δεν συμβιβάζονται με την κατοχή και ότι μόνο με τις συνομιλίες θα πετύχουν την επανένωση της Κύπρου, τον τερματισμό της κατοχής και την απαλλαγή από τα κατοχικά στρατεύματα». Πρώτοι πατριώτες δηλαδή και αυτοί και οι τριάντα που μας εξευτέλισαν, σε αντίθεση με όλους εμάς «που δεν θέλουμε λύση, αλλά συμβιβαζόμαστε με την κατοχή και τη διχοτόμηση».

Έτσι αυτοί ομολόγησαν το κόζι. Για την επανέναρξη των συνομιλιών θα ψήφιζαν και τον διάβολο, ενώ ο Αβέρωφ θα συναντιόταν με τον διάβολο για το καλό της Κύπρου. Και οι δυο πιστεύουν ότι το καλό της Κύπρου είναι να προσέλθει στις συνομιλίες ο Ακιντζί νικητής και τροπαιούχος και να έχει απέναντί του έναν εξευτελισμένο ΠτΔ, για να αρχίσει να συζητά μαζί του την εκ περιτροπής προεδρία, τις τέσσερεις ελευθερίες για τους Τούρκους, την παραμονή κατοχικών στρατευμάτων και εποίκων και τα εγγυητικά και επεμβατικά δικαιώματα, που θα μας κάμουν να νιώθουμε ασφάλεια στις εμπορικές μας συναλλαγές με τη μεγάλη αγορά της Τουρκίας.

Φυσικά το φυσικό αέριο θα είναι εκτός συζητήσεων, γιατί αυτό θα το διευθετήσει απευθείας ο Ερντογάν, πιθανόν με τη συμμετοχή των στρατηγικών μας εταίρων. Όσο για τις τέσσερεις ελευθερίες των Τούρκων υπηκόων τις προωθεί επιτυχώς ο Έιντε, τον οποίο στηρίζει ο ΠτΔ, όπως δήλωσε ο ίδιος, ενώ ο κ. Κοτζιάς τον χαρακτήρισε μεσολαβητή των τουρκικών συμφερόντων στην Ε.Ε.

Αν υπήρχε η παραμικρή ελπίδα να συμφωνηθεί μια λύση με συνέχιση και μετεξέλιξη της Κ.Δ., με απελευθέρωση των κατεχομένων, με αποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων και εποίκων και τερματισμό των εγγυήσεων και των επεμβατικών δικαιωμάτων και με επανένωση της Κύπρου θα λέγαμε όλοι να ψηφίσουν τον νόμο με τα είκοσι τους δάκτυλα, όπως συνηθίζουν στις υπερβάσεις, και να πάμε μαζί τους να συναντήσουμε τον διάβολο για το καλό της Κύπρου.

Αν όμως ο νόμος Ακιντζί – Αβέρωφ ψηφίστηκε για να φτάσουμε το συντομότερο σε λύση που να αποδέχεται τη διάλυση της Κ.Δ. για να ενωθούν σε Δ.Δ.Ο. τα δυο «συνιστώντα κράτη», την ασφάλεια των οποίων θα αναλάβει ο τουρκικός στρατός και όχι το ευρωπαϊκό κεκτημένο, δίνοντας τις 4 ελευθερίες στους Τούρκους υπηκόους, όπως επιδιώκει και ο Έιντε, και με αποδοχή της εκ περιτροπής προεδρίας, τότε «λαμπρόν να μας κάψει».

Στις 7/4/2004 ο Τάσσος κάλεσε τον λαό να υπερασπιστεί «το δίκαιο, την Ιστορία και την αξιοπρέπειά του». Δεκατρία χρόνια μετά, οι ηγεσίες που αντιτάχθηκαν στο διάγγελμα του Τάσσου υπερασπίστηκαν τον Ακιντζί, αμαύρωσαν την Ιστορία μας και εξευτέλισαν την αξιοπρέπειά μας. Ο λαός ας κρίνει τον πατριωτισμό τους.

ΠΗΓΗ:http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/422378/o-nomos-akintzi-o-skopos-kai-ta-parepomena-tou#sthash.27lH5Hkg.dpuf